Dostarczanie zamówień z Jush!
Wszystko co powinieneś wiedzieć, aby zacząć z nami jeździć
Onfleet - wszystko co powinieneś wiedzieć
Onfleet jest aplikacją, którą używamy do realizowania i dostarczania zamówień. To w niej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące:
  • zamówień jakie masz do dostarczenia
  • adresów gdzie powinieneś je dostarczyć
  • kontaktu do Klienta w razie problemów z dostawą
  • historii zrealizowanych zadań
W aplikacji znajdziesz również kontakt do działu pomocy RTO, o którym więcej możesz się dowiedzieć pod tym linkiem.
Aby pobrać Onfleet kliknij tutaj:
Pierwsze logowanie do Onfleet
1) Po pobraniu aplikacji i uruchomieniu będziesz musiał zalogować się numerem telefonu jaki podałeś podczas rekrutacji. Na ten numer otrzymasz także SMS z tymczasowym hasłem.
3) Jeśli to Twoje pierwsze logowanie, aplikacja poprosi Cię o udostępnienie lokalizacji.

Jest to niezbędne dla jej prawidłowego działania. Po udzieleniu zgody będziesz mógł otrzymywać zamówienia.
2) Po zalogowaniu zobaczysz taki o to widok.

Na samej górze znajduje się "suwak", który oznacza czy jesteś aktualnie na zmianie czy też nie.

Przesuń suwak w prawo aby móc realizować zamówienia, kiedy jesteś w Dark Store.
Onfleet - ekran główny
Domyślnie po włączeniu Onfleet znajdziesz się w zakładce "Tasks" gdzie widoczne są wszystkie Twoje zamówienia do realizacji.

Oprócz tego znajdziesz zakładkę "Chat", w której możesz skontaktować się z RTO (czytaj więcej), oraz w lewym górnym rogu po rozwinięciu bocznego panelu znajdziesz ustawienia aplikacji i zakładkę "Tasks History" gdzie zobaczysz historię swoich zamówień z ostatnich 7 dni.

O zakładce "Analytics" celowo nie wspominamy, ponieważ nie są to dane, z których korzystamy.
Pierwsze zadanie w Onfleet
1) Tak wygląda przykładowe zadanie do realizacji.

W widoku poglądowym widzimy adres, imię Klienta i dystans.
3) Po rozpoczęciu zadania pojawią nam się 2 dodatkowe opcje dotyczące kontaktu z Klientem.

W razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem (np. brak pełnego adresu) kontaktujemy się z Klientem SMSowo (dymek) lub telefonicznie (telefon).
2) Po kliknięciu w zadanie widzimy wszystkie szczegóły danego zamówienia

Przykładowo:
Adres: Przeworska 5/89
Imię: Jan

Bag(s) code: KF46 - jest to numer zamówienia, po którym będziesz wiedzieć co masz otrzymać od swojego Pickera w Dark Store.
BARDZO WAŻNE, aby nie wziąć innego zamówienia.

Number of bags: 1 - jest to ilość toreb jakie otrzymasz w tym zamówieniu ( w tym znajdują się także torby termiczne)

W zakładce Notes znajdziemy także wszystkie informacje od Klienta takie jak np. Kod do domofonu, jeśli takowe wpisał przy składaniu zamówienia.
Aby rozpocząć zamówienie przytrzymujemy poniższy guzik "Hold to start".

W tym momencie nasz Klient otrzymuje powiadomienie, że już wyjechaliśmy z Dark Store z jego zamówieniem.
4) Po dostarczeniu zamówienia i kliknięciu "Tap to Complete" widzimy widok końcowy naszego zadania.

Z rzeczy dla nas ważnych jest tutaj zakładka "Photo", w którą klikamy aby sfotografować zamówienie jeśli Klient prosił nas w notatkach aby zostawić zamówienie pod drzwiami.

Aby zakończyć zadanie klikamy "Complete with Success".
Jak skontaktować się z RTO?
Aby skontaktować się z dyspozytorami musimy znajdować się zakładce Chat.

(W systemie Android chat jest widoczny w rozwijanym Menu po lewej stronie w górnym rogu ekranu).

Teraz klikamy "Start a conversation" lub dymek u góry ekranu.
W nowo widocznym oknie wybieramy "POMOC", a w oknie czatu możemy śmiało napisać z czym mamy problem.