Pierwsze zadanie w OnFleet
1) Tak wyglądają zadania, które otrzymujemy.
W widoku poglądowym widzimy adres i imię Klienta.
3) Po rozpoczęciu zadania pojawią nam się 2 dodatkowe opcje dotyczące kontaktu z Klientem.
W razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem (np. brak pełnego adresu) kontaktujemy się z Klientem SMSowo (dymek) lub telefonicznie (telefon).
2) Po kliknięciu w zadanie widzimy wszystkie szczegóły danego zamówienia
Przykładowo:
Adres: Przeworska 5/89
Imię: Jan
Bag(s) code: KF46 - jest to numer zamówienia, po którym będziesz wiedzieć co masz otrzymać od swojego Pickera w Dark Store - BARDZO WAŻNE, aby nie wziąć innego zamówienia.
Number of bags: 1 - jest to ilość toreb jakie otrzymasz w tym zamówieniu ( w tym znajdują się także torby termiczne)
W zakładce Notes znajdziemy także wszystkie informacje od Klienta takie jak np. Kod do domofonu, jeśli takowe wpisał przy składaniu zamówienia.
Aby rozpocząć zamówienie przytrzymujemy poniższy guzik "Hold to start".
W tym momencie nasz Klient otrzymuje powiadomienie, że już wyjechaliśmy z Dark Store - więc trzeba to zrobić w odpowiednim momencie - nie za wcześnie oraz nie za późno.
4) Po dostarczeniu zamówienia i kliknięciu "Tap to Complete" widzimy widok końcowy naszego zadania.
Z rzeczy dla nas ważnych jest tutaj zakładka "Photo", w którą klikamy aby sfotografować zamówienie jeśli Klient prosił nas w notatkach aby zostawić zamówienie pod drzwiami.
Aby zakończyć zadanie klikamy "Complete with Success".