Newsletter

4 lutego 2023

ŁĄCZONE ZAMÓWIENIA
Pewnie zauważyliście, że staramy się łączyć zamówienia jeśli jest taka możliwość, aby usprawnić prace nas wszystkich. Prosimy jednak o informowanie POMOCY gdy łączone zamówienia okażą się zbyt duże i zbyt ciężkie do bezpiecznej i szybkiej dostawy. POMOC na taką informacje rozłączy zamówienia w trosce o wasze bezpieczeństwo.
ROWERY I SKUTERY JUSH!
Chcielibyśmy także przypomnieć o możliwości korzystania z naszego sprzętu Jush!, który bardzo pomaga w dostawie i sprawia, że praca na mieście jest dużo szybsza i wygodniejsza. Poniżej rozpiska wszystkich naszych urządzeń wraz z instrukcjami:
Rower BTWIN
- nie potrzeba żadnej aplikacji, rower trzeba odpiąć z zapięcia i można z niego korzystać.
Rower od Mariusza (EBS)
- nie potrzeba żadnej aplikacji, rower trzeba odpiąć z zapięcia i także można z niego korzystać.
Rower HOPCITY
- aby korzystać z roweru trzeba mieć założone konto w aplikacji HOPCITY oraz uzyskać od nas dostęp do rowerów - aby go uzyskać trzeba wysłać prośbę na formularzu - mogą to zrobić zaufani riderzy. Po otrzymaniu dostępu do rowerów wchodzimy na adres mailowy i potwierdzamy uzyskanie dostępu w otrzymanej wiadomości mailowej. Aby wypożyczyć rower wchodzimy w aplikacje HOPCITY, wybieramy rower, aktywujemy go i możemy z niego korzystać
Skuter HOPCITY
- aby korzystać ze skutera trzeba być zapisanym na zmianę skuterową - możemy ją rozpoznać po rubryce w której znajduje się slot oraz po opisie zmiany (będzie w niej zapisany numer rejestracyjny skutera z którego będziecie korzystać). Aby włączyć skuter będziecie potrzebować kluczyka, który możecie pobrać od Pickera na danym dark storze.
ILOŚĆ WOLNYCH ZMIAN NA DS
Dostajemy od czasu do czasu informacje od was, że jest zbyt dużo/zbyt mało zmian na konkretnych DS'ach lub na konkretnych godzinach. Chcielibyśmy abyście wiedzieli, że zawsze staramy się to dostosowywać i analizować z tygodnia na tydzień, aby zamieścić odpowiednią ilość wolnych zmian do aktualnego zapotrzebowania w danym miejscu. Wiemy, że z miesiąca na miesiąc robimy to coraz lepiej, ale nie zawsze uda się to zrobić perfekcyjnie - głównie z powodu, że to klienci decydują czy złożą zamówienie czy też nie - co możemy tylko próbować przewidywać. Prosimy o pamięć w tym aspekcie.
BRAK ZADANIA PICK UP
Przypominamy, że w aplikacji OnFleet przy otrzymaniu zamówienia nie ma zadania Pick-up. Prosimy o zwracanie na to uwagi, ponieważ szybkie "przeklikanie" zadania dostawy spowoduje niepotrzebne problemy związane z dostawą.
To by było na tyle od nas, jak zawsze życzymy wszystkim spokojnego weekendu :)
~Team Jush!