Dostawa zamówień

Czas na dostawę!
Gdy zaakceptujesz zamówienie, aplikacja przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces — od odbioru w DarkStore, aż po dostarczenie do klienta.
Poniżej znajdziesz krótką instrukcję, jak prawidłowo dostarczyć każde zamówienie.
01
Start zmiany
  1. Otwórz aplikację BINK.
  2. Połącz się z siecią Wi-Fi w DarkStore.
  3. Otwórz dzisiejszą zmianę.
  4. Kliknij Rozpocznij zmianę.
02
Sprawdź listę zadań
Wejdź w ikonę Lokalizacja na dolnym pasku.
Zobaczysz listę przypisanych do Ciebie zadań.
03
Podgląd zadania
Kliknij wybrane zadanie, aby zobaczyć szczegóły zamówienia: numer zamówienia, liczbę i rodzaj toreb do zabrania oraz adres dostawy.
04
Rozpocznij zadanie
Kliknij przycisk Rozpocznij zadanie.
05
Po rozpoczęciu zadania zapoznaj się ze szczegółami dostawy
Adres dostawy — klikając zielony symbol mapy przejdziesz do nawigacji z ustawioną lokalizacją.

Odbiorca — widzisz tylko imię klienta; w razie potrzeby możesz zadzwonić lub wysłać SMS.

Notatka — zwracaj uwagę na notatki od klientów (np. kod do klatki, miejsce odbioru, brama, piętro).

06
Po zakończeniu dostawy zaznacz, w jaki sposób przekazałaś/eś zamówienie:
Do rąk własnych, jeśli wręczyłaś/eś je klientowi,
Pod drzwi, jeśli paczka została zostawiona bezkontaktowo.

Pamiętaj, że zostawienie zamówienia pod drzwiami jest możliwe tylko wtedy, gdy klient poprosi o to w notatce lub wiadomości. W przeciwnym razie zawsze próbuj przekazać je osobiście.

Na koniec wybierz status zadania:
zielona buźka — gdy dostawa przebiegła pomyślnie,
czerwona buźka — gdy pojawił się problem (np. brak kontaktu z klientem).
Zakończenie zadania