Potrzebujesz pomocy?
Wybierz dla siebie właściwą opcje

Współpraca z RTO

RTO (Real Time Operations) to nasz dział pomocy zajmujący się bieżącą organizacją rozwiązań kiedy pojawi się jakikolwiek problem na liniach Darkstore - Rider - Klient. Pomagają oni zarówno naszym kurierom jak i klientom w sprawnym dostarczaniu i odbieraniu zamówień.
Podczas Twojej pracy zawsze jest ktoś kto czuwa i jest w stanie udzielić Ci pomocy.

Do RTO piszemy tylko kiedy znajdujemy się aktualnie na zmianie i mamy problem taki jak:
  • problem techniczny z naszym pojazdem i nie jesteśmy w stanie rozwozić zamówień (np. przebiliśmy oponę w rowerze)
  • Klient nie podał pełnego adresu i nie odbiera telefonu
  • mieliśmy wypadek drogowy
  • kiedy mamy problem techniczny dotyczący Onfleet
  • kiedy Rider sam podejmuje decyzje o niedostarczeniu zamówieniu (oznaczenie zamówienia jako Failed)

Co zrobić zanim napiszemy do RTO?

W pierwszej kolejności zawsze próbujemy rozwiązać problem sami.

Przykładowo: jeśli klient nie podał pełnego adresu - spróbuj skontaktować się z klientem telefonicznie aby dopytać o dokładny adres. Jeśli natomiast Klient nie odbiera, to wtedy skontaktuj się z RTO.

Kontakt z RTO powinien następować po około 5 min prób rozwiązania problemu samemu.

W jakich tematach nie piszemy do RTO?

  1. Nie musisz informować o tym, że rozpocząłeś właśnie pracę
  2. Jest się spóźnionym na zmianę
  3. Ze skargami na innych kurierów (od tego jest Formularz)
  4. Dopisywanie nadgodzin
  5. Rzeczami dotyczącymi płatności
  6. "Czy mogę zostać na DS?" - gdy zapisałeś się na zmianę w tym dniu na innym DS i powinieneś go zmienić, ale chcesz zostać na tym, na którym jesteś obecnie
  7. Gdy w zamówieniu nie ma szczegółów dostawy np. numeru mieszkania, albo Klient nie odbiera domofonu - wtedy najpierw dzwonimy do Klienta i jeśli Klient nie odbiera, zwracamy się do RTO.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak korzystać z Formularza?

Aby korzystanie z formularza i odpowiedzi na zgłoszenia byłby szybkie i sprawne - podzieliliśmy całość na kilka kategorii:

Nieobecności - zakładka do zgłaszania usprawiedliwienia nieobecności lub zgłoszenia nieobecności jaka będzie miała miejsce.

Rozliczenia - część do wszystkich problemów związanych z rozliczeniami np.:
1. Błędna kwota w wypłacie za dany okres
2. Brak wypłaty za wykonaną pracę
3. Inne rzeczy związane z rozliczeniami

Zaufany Rider - sekcja aby otrzymać informacje dotyczące tego jak otrzymać status Zaufanego Ridera oraz w jaki sposób jest ten status przydzielany.

Partner Rozliczeniowy - zakładka do otrzymania instrukcji jak zmienić swojego Partnera Rozliczeniowego.

Problem Techniczny - tutaj zgłaszamy wszystkie problemy techniczne dotyczące: Onfleet, Shyftplan, kont HopCity oraz Newsletter'a.

Stały Grafik - część do zgłaszania nieścisłości związanych ze stałym grafikiem.

Statystyki - tutaj zgłaszamy problemy wynikające ze statystykami np. brak otrzymania statystyk na e-mail.

Dla nowych Riderów - sekcja do otrzymania informacji o podpięciu Partnera Rozliczeniowego lub założenia konta Shyftplan i Onfleet.

Odblokowanie Konta - tutaj zgłaszamy podania o odblokowanie konta, jeśli takowe zostało zablokowane z powodu przedawnienia (brak aktywności przez ponad miesiąc).