Przerwy w pracy - Na każdy 4 godzinny blok pracy przypada 15 minut przerwy (
rozumianej jako wyłącznie się z aplikacji i nie otrzymywania żadnych zamówień - oczywiście, kiedy jesteś w DS i nikt nie złożył zamówienia to w pewien sposób też jest "przerwa"), natomiast
wykorzystujemy je tak, aby nie przerywać ciągu zamówień. Przypominamy również, że przerwę można zacząć najpóźniej godzinę przed zakończeniem zmiany.
Co to oznacza? Kiedy widzisz, że aktualnie jest bardzo dużo zamówień i wszyscy Twoi koledzy/koleżanki są w trasie, to staraj się nie brać wtedy przerwy aby im pomóc. Rekomendujemy, aby wykorzystywać je wtedy, kiedy nie dzieje się za wiele.
Zasady brania przerwy:- Przerwy nie bierzemy w ciągu pierwszych 15min zmiany i w ciągu ostatnich 45min (czyli na przecięciu zmian i pod koniec pracy) - jest tu mowa o każdym pojedyńczej zmianie z Shyftplan.
- Nie wykorzystujemy przerwy jako zabranie jej z ramach spóźnienia do pracy.
- W przypadku łączenia przerw - nie łączymy więcej niż 2 na raz (max. 30min).
Jeśli jesteś aktualnie jedynym dostępnym Riderem na zmianie to bardzo prosimy o nie branie przerwy aby nie opóźniać dowożenia zamówień do naszych klientów - z góry dziękujemy!
Jak wziąć przerwę -
- Piszesz do RTO, że idziesz na przerwę
- Wyłączasz OnFleet (suwak u góry aplikacji) na 15min (lub więcej) i wracasz po tym czasie do pracy (włączasz OnFleet)