Company
  • Strona główna
  • Dołącz do nas!
  • Baza wiedzy
  • BINK
  • Rozliczenia
  • FAQ
  • Kontakt
Najważniejsze informacje
Grafik | Bink
Dostarczanie zamówień
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Pojazdy | Flota
Dark Store
Jeżeli zauważyłeś, że masz przy sobie inne zamówienie niż powinieneś:

  1. Wróć do Dark Store
  2. Zostaw zamówienie u pickerów, które wziąłeś przez pomyłkę
  3. Odbierz poprawne zamówienie.
  1. Spróbuj skontaktować się z klientem telefonicznie.
  2. Jeśli po 5 minutach dalej nie udało Ci się skontaktować z Klientem, napisz przez aplikację Bink do Supportu, a Zespół poinstruują Cię dalej.
Mamy 5 zmian do wyboru, które oczywiście można łączyć:

  • 7:00-11:00
  • 11:00-15:00
  • 15:00-19:00
  • 19:00-23:30
  • 23:00-01:30 - Jush Night, dostępne na wybranych DS

Przerwy w pracy:
  • Na każdy 4-godzinny blok pracy przypada 15 minut przerwy (rozumianej jako wyłącznie się z aplikacji i nie otrzymywania żadnych zamówień - oczywiście, kiedy jesteś w DS i nikt nie złożył zamówienia to w pewien sposób też jest "przerwa").
  • Przerwy wykorzystujemy tak, aby nie przerywać ciągu zamówień.
  • Przypominamy również, że przerwę można zacząć najpóźniej godzinę przed zakończeniem zmiany.
  • Kiedy widzisz, że aktualnie jest bardzo dużo zamówień i wszyscy Twoi koledzy/koleżanki są w trasie, to staraj się nie brać wtedy przerwy aby im pomóc.

Zasady brania przerwy:
  1. Przerwy nie bierzemy w ciągu pierwszych 15 minut zmiany i w ciągu ostatnich 45 minut (czyli na przecięciu zmian i pod koniec pracy) - jest tu mowa o każdej pojedynczej zmianie z Bink.
  2. Nie wykorzystujemy przerwy jako zabranie jej z ramach spóźnienia do pracy.
  3. Nie łączymy więcej niż 2 przerw na raz (max. 30 min).
Jeśli jesteś aktualnie jedynym dostępnym Riderem na zmianie to bardzo prosimy o nie branie przerwy aby nie opóźniać dowożenia zamówień do naszych klientów - z góry dziękujemy!

Jak wziąć przerwę?
  1. Piszesz do Supportu, że idziesz na przerwę.
  2. Klikasz w aplikacji Bink status przerwa.
Aby odwołać zmianę musisz zgłosić to poprzez formularzu dla Riderów.

Nieobecność może być usprawiedliwiona, gdy jesteś chory i posiadasz zwolnienie L4. Taką sytuację musisz zgłosić przez formularz przed rozpoczęciem zmiany. W tej sytuacji usuwamy również wszystkie Twoje zmiany na 3 kolejne dni, tak abyś miał czas na powrót do zdrowia.

Nieobecności spowodowane innymi przypadkami losowymi, rozpatrujemy indywidualnie i należy zgłaszać je przez formularz. Jeśli do danej zmiany pozostało więcej niż 48 godzin, możesz samodzielnie ją anulować w aplikacji Bink.
Jako Jush Rider po spełnieniu odpowiednich kryteriów masz możliwość uzyskania statusu Zaufany Rider.

Biorąc pod uwagę doświadczenie, rzetelność i staż pracy możesz zostać również Senior Riderem na jednym z naszych DS.

Poza powyższymi statusami nasz system płatności docenia zaangażowanych i sumiennych Riderów. Masz możliwość uzyskania w danym tygodniu rozliczeniowym jeden z 3 poziomów:

  • Bronze – standardowe stawki
  • Silver – stawka + 0.5 PLN
  • Gold – stawka + 1.5 PLN

Wszystkie szczegóły dotyczące poziomów znajdziesz pod tym linkiem.

  • Plecak otrzymujesz na początku zmiany w DS, w którym aktualnie będziesz miał zmianę.
  • Znajdziesz go na oznaczonym regale.
  • Nie zabierasz go ze sobą do domu, plecak zostawiasz na regale w Riders Room na koniec zmiany.

Jeśli nie możesz znaleźć plecaka, możesz zapytać o pomoc Senior Ridera, kierownika magazynu lub pickera.

Masz też możliwość zakupienia plecaka Jush na własność za 120 zł. Chęć zakupu plecaka zgłoś do Senior Ridera na swoim DS.
W Jush wozimy zamówienia do 9 kg, natomiast może zdarzyć się, że będziesz wiózł więcej niż 1 zamówienie w celu sprawniejszego realizowania zamówień lub dlatego, że adres drugiego zamówienia był bardzo blisko pierwszego.
Najpierw zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Następnie w razie możliwości poinformuj zespół RTO (Support), który zajmie się całą sprawą.
To zależy od konkretnego Dark Store i miasta, natomiast zazwyczaj odległość ta nie przekracza 4,5 km.

Średni dystans zamówień w Jush to 2 km.
  • Klient ma możliwość zostawienia napiwku w 2 zł, 5 zł lub 10 zł do każdego zamówienia Jush lub Delio. Obecnie ma taką możliwość tylko przed złożeniem zamówienia, ale w Q1 2025 zostanie dodana opcja zostawienia napiwku również po dostarczeniu zamówienia.
  • 100% napiwku trafia do kuriera.
  • Napiwki są wypłacane razem z wynagrodzeniem za dany tydzień rozliczeniowy.
  • Napiwek nie zostanie wypłacony w przypadku anulowania zamówienia przez klienta.

Gdzie mogę zobaczyć ile zarobiłem z napiwków?

W podsumowaniu dziennym i tygodniowym - znajdziesz tam informacje o wartości i ilości otrzymanych napiwków w danym okresie. W dziennym - za poprzedni dzień, w tygodniowym - za zeszły tydzień rozliczeniowy.
© 2024 Lite E-commerce. Wszelkie prawa zastrzeżone.