Jeżeli zauważyłeś, że masz przy sobie inne zamówienie niż powinieneś:
Wróć do Dark Store
Zostaw zamówienie u pickerów, które wziąłeś przez pomyłkę
Odbierz poprawne zamówienie.
Spróbuj skontaktować się z klientem telefonicznie.
Jeśli po 5 minutach dalej nie udało Ci się skontaktować z Klientem, napisz przez aplikację Bink do Supportu, a Zespół poinstruują Cię dalej.
Mamy 5 zmian do wyboru, które oczywiście można łączyć:
7:00-11:00
11:00-15:00
15:00-19:00
19:00-23:30
23:00-01:30 - Jush Night, dostępne na wybranych DS
Przerwy w pracy:
Na każdy 4-godzinny blok pracy przypada 15 minut przerwy (rozumianej jako wyłącznie się z aplikacji i nie otrzymywania żadnych zamówień - oczywiście, kiedy jesteś w DS i nikt nie złożył zamówienia to w pewien sposób też jest "przerwa").
Przerwywykorzystujemy tak, aby nie przerywać ciągu zamówień.
Przypominamy również, że przerwę można zacząć najpóźniej godzinę przed zakończeniem zmiany.
Kiedy widzisz, że aktualnie jest bardzo dużo zamówień i wszyscy Twoi koledzy/koleżanki są w trasie, to staraj się nie brać wtedy przerwy aby im pomóc.
Zasady brania przerwy:
Przerwy nie bierzemy w ciągu pierwszych 15 minut zmiany i w ciągu ostatnich 45 minut (czyli na przecięciu zmian i pod koniec pracy) - jest tu mowa o każdej pojedynczej zmianie z Bink.
Nie wykorzystujemy przerwy jako zabranie jej z ramach spóźnienia do pracy.
Nie łączymy więcej niż 2 przerw na raz (max. 30 min).
Jeśli jesteś aktualnie jedynym dostępnym Riderem na zmianie to bardzo prosimy o nie branie przerwy aby nie opóźniać dowożenia zamówień do naszych klientów - z góry dziękujemy!
Nieobecność może być usprawiedliwiona, gdy jesteś chory i posiadasz zwolnienie L4. Taką sytuację musisz zgłosić przez formularz przed rozpoczęciem zmiany. W tej sytuacji usuwamy również wszystkie Twoje zmiany na 3 kolejne dni, tak abyś miał czas na powrót do zdrowia.
Nieobecności spowodowane innymi przypadkami losowymi, rozpatrujemy indywidualnie i należy zgłaszać je przez formularz. Jeśli do danej zmiany pozostało więcej niż 48 godzin, możesz samodzielnie ją anulować w aplikacji Bink.
Jako Jush Rider po spełnieniu odpowiednich kryteriów masz możliwość uzyskania statusu Zaufany Rider.
Biorąc pod uwagę doświadczenie, rzetelność i staż pracy możesz zostać również Senior Rideremna jednym z naszych DS.
Poza powyższymi statusami nasz system płatności docenia zaangażowanych i sumiennych Riderów. Masz możliwość uzyskania w danym tygodniu rozliczeniowym jeden z 3 poziomów:
Bronze – standardowe stawki
Silver – stawka + 0.5 PLN
Gold – stawka + 1.5 PLN
Wszystkie szczegóły dotyczące poziomów znajdziesz pod tym linkiem.
Plecak otrzymujesz na początku zmiany w DS, w którym aktualnie będziesz miał zmianę.
Znajdziesz go na oznaczonym regale.
Nie zabierasz go ze sobą do domu, plecak zostawiasz na regale w Riders Room na koniec zmiany.
Jeśli nie możesz znaleźć plecaka, możesz zapytać o pomoc Senior Ridera, kierownika magazynu lub pickera.
Masz też możliwość zakupienia plecaka Jush na własność za 120 zł. Chęć zakupu plecaka zgłoś do Senior Ridera na swoim DS.
W Jush wozimy zamówienia do 9 kg, natomiast może zdarzyć się, że będziesz wiózł więcej niż 1 zamówienie w celu sprawniejszego realizowania zamówień lub dlatego, że adres drugiego zamówienia był bardzo blisko pierwszego.
Najpierw zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Następnie w razie możliwości poinformuj zespół RTO (Support), który zajmie się całą sprawą.
To zależy od konkretnego Dark Store i miasta, natomiast zazwyczaj odległość ta nie przekracza 4,5 km.
Średni dystans zamówień w Jush to 2 km.
Klient ma możliwość zostawienia napiwku w 2 zł, 5 zł lub 10 zł do każdego zamówienia Jush lub Delio. Obecnie ma taką możliwość tylko przed złożeniem zamówienia, ale w Q1 2025 zostanie dodana opcja zostawienia napiwku również po dostarczeniu zamówienia.
100% napiwku trafia do kuriera.
Napiwki są wypłacane razem z wynagrodzeniem za dany tydzień rozliczeniowy.
Napiwek nie zostanie wypłacony w przypadku anulowania zamówienia przez klienta.
Gdzie mogę zobaczyć ile zarobiłem z napiwków?
W podsumowaniu dziennym i tygodniowym - znajdziesz tam informacje o wartości i ilości otrzymanych napiwków w danym okresie. W dziennym - za poprzedni dzień, w tygodniowym - za zeszły tydzień rozliczeniowy.