Zamówienia apteczne

Dostarczanie zamówień z apteki
Za dostarczenie każdego zamówienia z apteki otrzymasz dodatkowe 5 zł, doliczone do podstawowej stawki.
01
Przygotuj się do zamówienia
Zamówienia z produktami aptecznymi są specjalnie oznaczone w aplikacji.

Jako pierwszy przystanek zobaczysz adres apteki.

Przed wyjazdem do „dark store” upewnij się, że masz ze sobą worek termoizolacyjny, do którego zapakujesz torbę z produktami z apteki.
02
Odbiór zamówienia w aptece
W aptece poczekaj na swoją kolej. Przy okienku powiedz farmaceucie, że jesteś po odbiór zamówienia i podaj kod odbioru z aplikacji.

W przypadku problemów z wydaniem produktów wybierz odpowiednią opcję w aplikacji. Jeżeli klient zamówił też inne produkty (np. z Jush), zostaniesz przekierowany do kolejnej karty z adresem klienta.
System (RTO) otrzyma automatyczne powiadomienie o problemie z odbiorem — wybrany powód nieodebrania leków będzie zawsze weryfikowany.
03
Potwierdzenie odbioru
Po potwierdzeniu odbioru zamówienia w aptece, przed wyjazdem do klienta zrób zdjęcie z widocznym paragonem i paragonem przyczepionym do torby.

Po wykonaniu zdjęcia włóż zamówienie do torby termoizolacyjnej.

Leki przewożone w nieodpowiednich warunkach mogą stracić swoje właściwości i — w skrajnych przypadkach — stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia klienta. Nieprzestrzeganie zasad bezpiecznego transportu może skutkować zakończeniem współpracy.
04
Potwierdzenie tożsamości klienta
Zweryfikuj tożsamość klienta — imię i nazwisko na dokumencie muszą dokładnie pokrywać się z danymi w aplikacji.
Sprawdź także wiek klienta — musi być pełnoletni (≥18 lat).

Zamówienie wydajemy wyłącznie osobie, która je złożyła.
Nie wolno zostawiać zamówienia przy drzwiach ani wydawać go osobie innej niż zamawiający.

Jeśli nie możesz wydać zamówienia aptecznego (np. z powodu niezgodności tożsamości), przekaż klientowi pozostałe produkty, a zamówienie z apteki zwróć do dark store.