Liczba dni z nieobecnością (w ciągu ostatnich 30 dni)Maksymalną liczbę punktów możesz zdobyć tylko jeśli masz 0 dni z nieobecnością w ciągu ostatnich 30 dni.
Każda nieobecność oznacza mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższą tabelą.
Przepracowane zmiany (w tygodniu rozliczeniowym)Im więcej zmian tym więcej punktów! Ale nie martw się - jeśli pracujesz dorywczo np. 4 zmiany w tygodniu, dalej masz możliwość osiągnięcia poziomu
Gold (jeśli zdobędziesz maksymalną ilość punktów w pozostałych kryteriach).
Średni czas wyjazdu z zadaniem Jush (w tygodniu rozliczeniowym)- Średni czas rozpoczęcia zadania jest liczony od momentu kiedy: wszystkie zadania Jush przypisane do Ciebie są już spakowane i znajdujesz się w DS.
- Jeśli dochodzą nowe zadania w trakcie oczekiwania w DS, czas liczony jest od momentu spakowania ostatniego z zamówień przypisanych do Ridera.
- Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
- Zmiany nocne (Jush Night) nie są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium
- Czas kiedy klient złożył zamówienie nie jest brany pod uwagę przy wyliczaniu czasu wyjazdu z zadaniem.
Zadanie gotowe do zabranie to takie, które jest:
a) spakowane przez pickerów
b) przypisane do Ciebie
c) wróciłeś już do DS z poprzedniej dostawy
Średni czas dostawy zamówienia Jush (w tygodniu rozliczeniowym)- Średni czas dostawy jest liczony od momentu wyjazdu z DS do zakończenia zadania w aplikacji.
- Jeśli wyjeżdżasz z DS z więcej niż 1 zamówieniem to czas startu dla każdego z nich liczymy od wyjechania z DS.
- Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
- Kryterium posiada bufor czasowy 2 minuty, dzięki któremu masz możliwość otrzymania punktów proporcjonalnie (od 20 do 1) jeśli Twój średni czas dostawy znajduje się w przedziale od 0 do 2 minut powyżej celu na danym DS
- Zmiany nocne (Jush Night) NIE są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium.
- Kryterium czasowe dla danego DS znajdziesz poniżej: