Strona główna
Zostań kurierem!
BINK - pobierz aplikacje
Baza wiedzy
Stawki
FAQ
Kontakt
Dostarczono złe zamówienie – procedura
Podczas dostawy mogą zdarzyć się różne sytuacje. Najważniejsze, abyś pamiętał/a, że jeśli coś się wydarzy, musisz to zgłosić do zespołu Pomocy.
Jeśli zorientujesz się, że wziąłeś złą torbę z dark store’u, od razu skontaktuj się z Pomocą.
Zespół poinstruuje Cię, co dalej zrobić.
01
Jak postąpić przy pomylonej torbie
Jeśli wciąż jesteś u klienta i szybko zauważysz pomyłkę:
zapukaj ponownie,
przeproś klienta,
odbierz niewłaściwą torbę,
niezwłocznie poinformuj Zespół Pomocy.
Jeśli nie ma Cię już u klienta — natychmiast skontaktuj się z Zespołem Pomocy.
02
Jak postąpić przy wydaniu niewłaściwej torby