Ciąg termiczny produktów w zamówieniu

Utrzymanie ciągu termicznego dostarczanych produktów jest bardzo ważnym procesem.
Głównie dlatego, aby nie narazić nikogo na otrzymanie produktu nienadającego się do spożycia.

Jak utrzymujemy ciąg termiczny?

1. Chłodnie (produkty, które są przechowywane w lodówkach) i mroźnie (produkty, które są przechowywane w zamrażarkach/mroźniach) pakujemy w dwie osobne termo torby.
MROŹNIA
CHŁODNIA
2. Gdzie znajdę suchy lód oraz wkłady chłodzące o których jest mowa poniżej?

ZAMRAŻARKA
SARKOFAG
3. Do termo torby, w której mamy mroźnie, dodajemy dwa opakowania suchego lodu, przy tym produkcie zwróćcie szczególną ostrożność, Pamiętaj, aby nie chwytać całego woreczka w rękę, trzymaj go za koniec folii.
POPRAWNIE SPAKOWANA MROŹNIA
SUCHY LÓD
Utrzymanie ciągu termicznego dostarczanych produktów jest bardzo ważnym procesem.
Głównie dlatego, aby nie narazić nikogo na otrzymanie produktu nienadającego się do spożycia.
4. Do termo torby, w której mamy chłodnie, dodajemy dwa wkłady chłodzące oraz zamykamy szczelnie torbę.
POPRAWNIE SPAKOWANA CHŁODNIA
WKŁAD CHŁODZĄCY
5. Dwie termo torby pakujemy do skutera lub samochodu.
Nie wyciągamy produktów z termo toreb przed dostarczeniem ich do klienta, a jedynie możemy je wyciągnąć przed drzwiami klienta, tak aby uniknąć przerwania ciągu chłodniczego. Suchy lód oraz wkłady nie mogą zostać u klienta z racji spowodowania zagrożenia dla drugiej osoby.
6. Przy powrocie na DS, zwracamy suchy lód, wraz z wkładami żelowymi, tam gdzie ich miejsce (patrz podpunkt 2) oraz torby termiczne tam skąd je pobraliśmy.

Torby termiczne muszą wrócić na swoje miejsce.
Pamiętajmy, że jeśli nie wiesz gdzie znajdują się termotorby itp. zawsze możesz zapytać o to Pickerów/ DS Manager'a lub innych Riderów :)