Twoim głównym obowiązkiem podczas pracy jest punktualne dostarczanie zamówień do klientów. W tym rozdziale przybliżymy Ci szczegóły dotyczące procesu dostawy oraz inne obowiązki wykonywane podczas zmiany.
Nasi klienci każdego dnia mogą zamówić zakupy z dostawą w jednym z godzinnych przedziałów czasowych, tzw. slotów od 7:00 do 23:00. Klient musi złożyć zamówienie z co najmniej godzinnym wyprzedzeniem, tak, aby możliwe było jego przygotowanie oraz punktualna dostawa.
Każde z zamówień staje się dla Ciebie widoczne na ok. 15 minut przed pełną godziną, w której rozpoczyna się przedział czasowy dla dostawy.
Dla przykładu - zamówienie na slot godzinowy 13:00/14:00 zostaje przydzielone w aplikacji Onfleet o godzinie 12:45. Wtedy czeka na Ciebie spakowane przez zespół pickerów w magazynie, a Ty musisz być już w gotowości do odjazdu.
Powinieneś je jak najszybciej spakować do boxu w skuterze lub samochodzie i wyjechać z nim do klienta, aby mieć pewność, że zdążysz wrócić przed upływem godziny i nie nastąpi opóźnienie kolejnego zamówienia. Aby to się udało, bądź przygotowany zanim otrzymasz zamówienie w aplikacji - co najmniej 20 minut przed pełną godziną.