Jush Riders!
Sekcja dla aktywnych Riderów czyli Twoje główne źródło wiedzy o pracy w Jush!


Pracuj elastycznie Zarabiaj na własnych warunkach
Our Works
Baza wiedzy
Dołącz do nas!
FAQ
About design thinking. Business leaders have not yet fully embraced it as a means of managing the constant pace of change in today's climate. This process is an essential tool that will give entrepreneurs the edge they need to succeed.
Dołącz do nas!
Book design is the art of incorporating the content, style, format, design, and sequence of the various components of a book into a coherent whole. In the words of Jan Tschichold, "Methods and rules that cannot be improved upon have been developed over centuries. To produce perfect books, these rules must be revived and applied." The front matter, or preliminaries, is the first section of a book and typically has the fewest pages. While all pages are counted, page numbers are generally not printed, whether the pages are blank or contain content.
Dołącz do nas!
Dostarczanie zamówień z Jush!
Wszystko co powinieneś wiedzieć, aby zacząć z nami jeździć
Kontakt z klientem 👫
Prosimy o zachowanie kultury i uprzejmości w kontakcie z Klientem. Każdy z Riderów jest wizytówką platformy Jush, dlatego ważne jest wspólne dbanie o jej dobry wizerunek. 💙

Pamiętaj, aby nie używać wulgarnego języka, niekulturalnych i niestosownych zachowań - każdy z nas chciałby być obsłużony z uśmiechem i szacunkiem. 🤗

Współpraca z RTO (POMOC) 🆘

RTO (Real Time Operations) to nasz zespół wsparcia, który jest zawsze gotowy do pomocy, gdy pojawi się jakikolwiek problem na liniach Darkstore - Rider - Klient. Zespół RTO wspiera zarówno naszych Riderów, jak i Klientów, aby zapewnić sprawne dostarczanie i odbieranie zamówień. Możesz być pewien, że podczas Twojej pracy zawsze ktoś czuwa i jest gotowy, by pomóc. 😊

Skontaktuj się z zespołem RTO, jeśli jesteś na zmianie i napotkasz problemy takie jak:
  • problem techniczny z naszym pojazdem i nie jesteś w stanie rozwozić zamówień (np. przebita opona w rowerze),
  • Klient nie podał pełnego adresu i nie odbiera telefonu,
  • miałeś wypadek drogowy,
  • kiedy masz problem techniczny dotyczący aplikacji Bink,
  • kiedy Rider sam podejmuje decyzje o niedostarczeniu zamówienia (oznaczenie zamówienia jako Failed).

Co zrobić zanim skontaktujesz się z RTO? 📝

Najpierw spróbuj rozwiązać problem samodzielnie. W wielu przypadkach można znaleźć rozwiązanie bez pomocy RTO. 😌

Na przykład: jeśli Klient nie podał pełnego adresu, spróbuj się z nim skontaktować telefonicznie, aby uzupełnić brakujące informacje. Jeśli Klient nie odbiera telefonu, wtedy skontaktuj się z RTO.

Jeśli w ciągu 5 minut nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać problemu, skontaktuj się z zespołem RTO.

W jakich tematach nie piszemy do RTO? 🙅‍♀️

  • nie musisz informować o rozpoczęciu zmiany,
  • jest się spóźnionym na zmianę
  • Ze skargami na innych kurierów (od tego jest Formularz)
  • Dopisywanie nadgodzin
  • Rzeczami dotyczącymi płatności
  • "Czy mogę zostać na DS?" - gdy zapisałeś się na zmianę w tym dniu na innym DS i powinieneś go zmienić, ale chcesz zostać na tym, na którym jesteś obecnie
  • Gdy w zamówieniu nie ma szczegółów dostawy np. numeru mieszkania, albo Klient nie odbiera domofonu - wtedy najpierw dzwonimy do Klienta i jeśli Klient nie odbiera, zwracamy się do RTO.

Przeniesienie na inny Dark Store 🚴‍♂️💨

PCzasami mogą wystąpić sytuacje, gdy z powodu choroby lub awarii roweru na jednym z Dark Store brakuje Riderów. W takich przypadkach możesz zostać poproszony o przeniesienie się na inny Dark Store, aby wesprzeć innych Riderów. Pamiętaj, że wszyscy jesteśmy jednym zespołem i liczymy na Twoją pomoc. 💙

Jeśli będziesz musiał zmienić Dark Store, masz możliwość powrotu do pierwotnego Dark Store na 15 minut przed zakończeniem swojej ostatniej zmiany tego dnia. Aby skorzystać z tej opcji, skontaktuj się uprzednio z RTO.
Ważne rzeczy dotyczące pracy 🚨
Stosuj się do zaleceń Kierownika Magazynu/Pickera oraz zespołu RTO
Bateria - miej zawsze w pełni naładowany telefon przed rozpoczęciem zmiany.

Powerbank / ładowarka - koniecznie weź ze sobą powerbank i/lub ładowarkę aby mieć pewność, że Twój telefon się nie rozładuje w trakcie pracy.

Aplikacja - upewnij się, że zezwalasz aplikacji Bink na wysyłanie powiadomień oraz że masz ustawioną maksymalną głośność tak aby usłyszeć komunikaty.

Ubranie - ubierz się schludnie i adekwatnie do aktualnej pogody - komfort Twojej pracy jest najważniejszy.

Zamówienia zawierające alkohol ‼️🚨


  • pamiętaj aby sprawdzić wiek oraz zweryfikować trzeźwość Klienta
  • nie wydawaj alkoholu osobom niepełnoletnim i nietrzeźwym
  • zamówienie nie może zostać pozostawione pod drzwiami. Zamówienie zawierające alkohol musi zostać wydane do rąk własnych osobie pełnoletniej

Przerwy w pracy


  • Na każdy 4-godzinny blok pracy przypada 15 minut przerwy (rozumianej jako wyłącznie się z aplikacji i nie otrzymywania żadnych zamówień - oczywiście, kiedy jesteś w DS i nikt nie złożył zamówienia to w pewien sposób też jest "przerwa").
  • Przerwy wykorzystujemy tak, aby nie przerywać ciągu zamówień.
  • Przypominamy również, że przerwę można zacząć najpóźniej godzinę przed zakończeniem zmiany.
  • Kiedy widzisz, że aktualnie jest bardzo dużo zamówień i wszyscy Twoi koledzy/koleżanki są w trasie, to staraj się nie brać wtedy przerwy aby im pomóc.

Jak wziąć przerwę?


  1. Kontaktujesz się z Supportem, że idziesz na przerwę.
  2. Przechodzisz w Bink w tryb offline (suwak u góry aplikacji) na 15 min lub więcej i wracasz po tym czasie do pracy przechodząc w Onfleet w tryb online.

Zasady brania przerwy


  1. Przerwy nie bierzemy w ciągu pierwszych 15 minut zmiany i w ciągu ostatnich 45 minut (czyli na przecięciu zmian i pod koniec pracy) - jest tu mowa o każdej pojedynczej zmianie z Bink.
  2. Nie wykorzystujemy przerwy jako odebranie jej w ramach spóźnienia do pracy.
  3. Nie łączymy więcej niż 2 przerw na raz (max. 30 min).
  4. Jeśli jesteś aktualnie jedynym dostępnym Riderem na zmianie to bardzo prosimy o nie branie przerwy aby nie opóźniać dostaw zamówień do naszych Klientów - z góry dziękujemy!

Dbaj o czystość w Riders Room i w toalecie - są to nasze wspólne przestrzenie, z których wszyscy razem korzystamy i każdy odpowiada za utrzymanie w nich czystości. Pamiętaj aby zawsze sprzątać po sobie np. po posiłku i zakończeniu zmiany.

Włączaj światła w rowerze i skuterze - zwłaszcza gdy jest ciemno. Przestrzegaj zasad ruchu drogowego, bezpieczeństwa innych uczestników i przede wszystkim swojego - załóż kask przed rozpoczęciem jazdy.

W trakcie wystąpienia jakiegokolwiek problemu, czy to z Twoim pojazdem, czy z aplikacją - zgłoś problem do Zespołu RTO. W razie dostania mandatu nie opłacamy kar, dlatego prosimy o przestrzegania przepisów.

W Jush wozimy zamówienia do 9 kg, natomiast może zdarzyć się, że będziesz wiózł więcej niż jedno zamówienie w celu sprawniejszego realizowania zamówień lub dlatego, że adres drugiego zamówienia był bardzo blisko pierwszego.