Bink - aplikacja do dostarczania zamówień
Bink jest aplikacją, którą używamy do realizowania i dostarczania zamówień. To w niej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące:
  • zamówień jakie masz do dostarczenia
  • adresów gdzie powinieneś je dostarczyć
  • kontaktu do Klienta w razie problemów z dostawą
  • historii zrealizowanych zadań
W aplikacji znajdziesz również kontakt do działu pomocy RTO, o którym więcej możesz się dowiedzieć pod tym linkiem.
Bink - ekran zamówień
Panel zamówień w Binku znajduje się między ikonką kalendarza, a zębatki na dolnym pasku.

Oprócz tego znajdziesz tutaj historię zamówień. Wystarczy, że użyjesz strzałek u góry ekranu do wybrania interesującej cię daty.
Pierwsze zadanie w Binku
1) Tak wygląda przykładowe zadanie do realizacji.

W widoku poglądowym widzimy adres i dystans.
3) Po rozpoczęciu zadania zmieni ono kolor na niebieski.

Dodatkowo po rozpoczęciu zadania pojawia się takie informacje jak imię klienta i numer mieszkania.

W razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem (np. brak pełnego adresu) kontaktujemy się z Klientem SMSowo (dymek) lub telefonicznie (telefon).
2) Po kliknięciu w zadanie widzimy wszystkie szczegóły danego zamówienia

Przykładowo:
Adres: Marcina Kasprzaka 29

Kod zamówienia: OW86 - jest to numer zamówienia, po którym będziesz wiedzieć co masz otrzymać od swojego Pickera w Dark Store.
BARDZO WAŻNE, aby nie wziąć innego zamówienia.

Liczba Toreb: 2 - jest to ilość toreb jakie otrzymasz w tym zamówieniu ( w tym znajdują się także torby termiczne)
Aby rozpocząć zamówienie przytrzymujemy poniższy guzik "Hold to start".

W tym momencie nasz Klient otrzymuje powiadomienie, że już wyjechaliśmy z Dark Store z jego zamówieniem.
4) Po dostarczeniu zamówienia przesuń ekran w dół.

Znajdziesz tutaj możliwość zrobienia zdjęcia zamówienia, status zadania oraz w przypadku zamówień z alkoholem lub napojami energetycznymi pole do zatwierdzenia tego, że zweryfikowałeś wiek klienta.

Aby zakończyć zadanie klikamy zieloną buźkę a następnie przesuwamy suwak w prawo.
Jak skontaktować się z RTO?
Aby skontaktować się z dyspozytorami
możesz użyć przycisku "Kontakt z Supportem", który znajduje się w ostatniej zakładce na dolnym pasku.
Dodatkowo możesz użyć czerwonej buźki lub dymku "Czat" na ekranie zamówienia.
Po wybraniu problemu, z którym się spotkasz, pojawi się krótka instrukcja co możesz zrobić we własnym zakresie oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z Supportem.