Dostawa zamówienia

01 Start zmiany
  1. Otwórz aplikację Bink.
  2. Podłącz się do wi-fi.
  3. Otwórz dzisiejszą zmianę.
  4. Kliknij Rozpocznij zmianę.


02 Sprawdź listę zadań

  1. Wejdź w ikonę Lokalizacja.
  2. Zobaczysz listę przydzielonych zadań/dostaw.
03 Podgląd zadania
Kliknij zadanie, aby zobaczyć szczegóły zamówienia: numer zamówienia, liczbę i rodzaj toreb do zabrania.
04 Rozpocznij zadanie
05 Po rozpoczęciu zadania, zapoznaj się ze szczegółami dostawy
  • Adres dostawy — klikając zielony symbol, przejdziesz do mapy z lokalizacją.
  • Odbiorca — widzisz tylko imię klienta; w razie potrzeby możesz zadzwonić lub wysłać SMS.
  • Notatka — zwracaj uwagę na notatki od klientów.
06 Zakończenie zadania
Po dostarczeniu zamówienia do klienta dopiero wtedy dokończysz zadanie.
Aby zakończyć zadanie:
  • Kliknij odpowiednią buźkę:
Zielona – jeśli wszystko przebiegło bez problemów,
Czerwona – jeśli wystąpiły problemy, np. klient nie otworzył drzwi.
  • Następnie przesuń suwak w prawo, aby potwierdzić zakończenie zadania.