Dlaczego prowadzimy ocenę pracy ridera?
Jednym z większych wyzwań z jakimi się codziennie mierzymy jest zaplanowanie odpowiedniej liczby slotów na DSach. Szukamy balansu pomiędzy obietnicą do naszych klientów, aby dowieść zamówienie nawet w 15 min, a liczbą kurierów. Jeśli mamy za mało slotów, mamy problemy z opóźnionymi zamówieniami. Za dużo slotów oznacza małą liczbę zadań dla każdego z kurierów, a tym samym niższe zarobki.

Dlatego celem nowego systemu oceny jest:
  1. Zapewnienie kurierom odpowiedniego poziomu wynagrodzeń przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości usługi dla klientów.
  2. Zlikwidowanie zachowań, które powodują problemy operacyjne: spóźnienia, nieobecności, wcześniejsze wylogowania
  3. Poprawę współpracy z innymi działami, czyli z Pomocą oraz DSami. Wszyscy mamy jeden cel i staramy się jak możemy, żeby sobie nawzajem pomagać i rozwiązywać problemy



Co oceniamy?

Nieusprawiedliwione nieobecności - Nieobecność liczona jest wtedy kiedy nie jesteś aktywny na zmianie na którą zapisałeś się w Shyftplanie. Aktywny, czyli zalogowany w aplikacji Onfleet oraz jesteś <500 metrów od magazynu!

Spóźnienie i wcześniejsze opuszczanie zmiany - oprócz wyznaczonego czasu przerwy, bardzo ważne jest, żeby być aktywnym na całej zmianie. Ocena obejmuje spóźnienia powyżej 5 min oraz wcześniejsze opuszczenie zmiany powyżej do 10 min.

Opinia klientów, współpraca z Pomocą oraz DSami - naszym celem jest zadowolenie klientów, a Twoje zachowanie u klienta jest naszą wizytówką! Pamiętaj, aby zachować najwyższą kulturę osobistą w każdej sytuacji. Wspólnie staramy się, żeby każde zamówienie jak najszybciej dotarło do klienta. Dlatego bardzo ważna jest współpraca z innymi działami. Na Twoją ocenę negatywnie może wpłynąć: pomylony adres/ pomylone zamówienia, skarga od klienta, brak współpracy z Pomocą lub pracownikami magazynu.

Proces oceniania
Ocena odbywa się raz w tygodniu - w środę przed publikacją grafiku.
Ocenie podlega ostatnie 30 dni.
Pierwsza ocena według nowych zasad odbędzie się 08.03, ocenie będzie podlegać okres od 01.03.2023.

Limit blokady kont

Akceptujemy maksymalnie 2 blokady konta w ciągu czasu współpracy z nami.

Trzecia blokada, oznacza niestety zablokowanie konta permanentnie.
Blokady wynikające z braku aktywności nie będą brane pod uwagę.
Nie mogę przyjść na zmianę - co zrobić?
Sam możesz się wypisać ze zmiany do 72 h przed rozpoczęciem zmiany.
Zgłoszenia nieobecności przez formularz i do Pomocy NIE będą brane pod uwagę.

Jeśli zostało mniej niż 72 h do zmiany, możesz zamienić się z innym kurierem!
UWAGA - zamianę zmiany MUSISZ wykonać samemu w aplikacji Shyftplan.

Usprawiedliwienie nieobecności
Każdy z nas jest człowiekiem i w pełni rozumiemy, że zdarzają się sytuacje losowe/choroby, które powodują, że nie jesteśmy w stanie pracować.
Z tego powodu jest możliwość usprawiedliwienia nieobecności. Usprawiedliwiona nieobecność nie wpływa na naszą ocenę w pracy.
Nieobecność może być usprawiedliwiona, gdy jesteśmy chorzy. Taką sytuację można zgłosić przed rozpoczęciem zmiany. W tej sytuacji usuwamy również wszystkie zmiany Ridera na 3 następne dni, żeby miał czas na powrót do zdrowia! Chorobę zgłaszamy przez formularz.
Nieobecności spowodowane innymi przypadkami losowymi, rozpatrujemy indywidualnie i należy zgłaszać to przez formularz.


Czego nie usprawiedliwiamy?
Zepsuty sprzęt - Możesz korzystać z naszej foty, jeśli jest dostępna na DSie na którym masz zmianę. Jeśli nie, zgłoś się do Pomocy, mogą poprosić Cię o zmianę DSa, żebyś miał dostępny sprzęt. W krytycznych sytuacjach możesz rozwozić zamówienia komunikacją miejską/ na piechotę. (Tylko wtedy gdy nie mamy innego wyjścia!)
Złe warunki pogodowe - Tutaj również wymagamy obecności w pracy. Jeśli warunki pogodowe są fatalne i utrudniają dostawę zgłoś to do Pomocy i oczekuj na odpowiedź.

Warszawa: stawki obowiązujące od 12 Lutego 2024 r.:
Kraków: stawki obowiązujące od 19 Lutego 2024 r.:
Warszawa: stawki obowiązujące od 12 Lutego 2024 r.:
Kraków: stawki obowiązujące od 19 Lutego 2024 r.:
Partner rozliczeniowy
Najczęściej zadawane pytania:
  • Czym jest partner rozliczeniowy?
    Partner flotowy to firma, która współpracuje z Jush. Partnerzy flotowi zatrudniają kurierów, pomagają z wszystkimi formalnościami i wypłacają wynagrodzenie.
    Jush współpracuje z pięcioma partnerami flotowymi, każdy z nich ma rozbudowaną ofertę benefitów, dlatego zalecamy znaleźć partnera rozliczeniowego, który odpowiada Ci w największym stopniu.
  • Jak podpisać umowe z partnerem?
    Umowę z każdym z partnerów rozliczeniowych, z którymi współpracujemy możesz podpisać online, bez wychodzenia z domu - to naprawdę takie proste.

    1. Zarejestruj się na stronie wybranego partnera:
    2.Partner skontaktuje się z Tobą w celu podpisania umowy.
  • WAŻNE!
    Dostałeś od nas maila, w którym trzeba wybrać partnera rozliczeniowego.
Poniżej znajdziesz listę naszych partnerów oraz informację jakie posiadają benefity :)

Jak zmienić partnera rozliczeniowego?

Aby zmienić swojego partnera rozliczeniowego skorzystaj z Formularza zgłoszeniowego

Wystarczy tutaj tylko informacja z jakim partnerem została podpisana umowa, nie potrzebujemy abyś wysyłał nam umowę. Po wysłaniu formularza informacja o Twoim partnerze zostanie dodana do systemu i od teraz rozliczenia będą wysyłane do niego.
Przetworzenie tych informacji zajmuje nam do 3 dni roboczych.