1. Dlaczego prowadzimy ocenę pracy Ridera?

Jednym z większych wyzwań z jakimi się codziennie mierzymy jest zaplanowanie odpowiedniej liczby slotów na DS. Szukamy balansu pomiędzy liczba kurierów a obietnicą do naszych klientów, aby dowieźć zamówienie nawet w 15 min.

Jeśli mamy za mało slotów, mamy problemy z opóźnionymi zamówieniami. Za dużo slotów oznacza małą liczbę zadań dla każdego z kurierów, a tym samym niższe zarobki.

2. Celem systemu oceny jest:
  1. Zapewnienie kurierom odpowiedniego poziomu wynagrodzeń przy utrzymaniu bardzo dobrej jakości usługi dla klientów.
  2. Zlikwidowanie zachowań, które powodują problemy operacyjne: spóźnienia, nieobecności, wcześniejsze wylogowania.
  3. Poprawę współpracy z innymi działami m.in. Support oraz pracownicy DS. Wszyscy mamy jeden cel i staramy się sobie nawzajem pomagać i rozwiązywać problemy

3. Co oceniamy?
➜ Nieusprawiedliwione nieobecności

  • Nieobecność liczona jest wtedy kiedy nie jesteś aktywny na zmianie na którą zapisałeś się w BINK.
  • Aktywny, czyli jeśli została rozpoczęta zmiana w Bink oraz jesteś mniej niż 500m od magazynu.

➜ Spóźnienie i wcześniejsze opuszczanie zmiany

  • Oprócz wyznaczonego czasu przerwy, bardzo ważne jest aby bycie aktywnym podczas całej zmiany.
  • Ocena obejmuje spóźnienia powyżej 5 min oraz wcześniejsze opuszczenie zmiany powyżej do 10 min.

➜ Opinia klientów, współpraca z Supportem oraz pracownikami DS

  • Naszym celem jest zadowolenie klientów, a Twoje zachowanie u klienta jest naszą wizytówką!
  • Pamiętaj, aby zachować najwyższą kulturę osobistą w każdej sytuacji
  • Wspólnie staramy się, żeby każde zamówienie jak najszybciej dotarło do klienta, dlatego bardzo ważna jest współpraca z innymi działami
  • Na Twoją ocenę negatywnie może wpłynąć: pomylony adres/ pomylone zamówienia, skarga od klienta, brak współpracy z Supportem lub pracownikami magazynu.

4. Proces oceniania
  • Ocena odbywa się raz w tygodniu w środę.
  • Ocenie podlega ostatnie 30 dni.

Limit blokady kont

Akceptujemy maksymalnie 2 blokady konta w trakcie współpracy z nami.

3 blokada oznacza niestety trwałe zablokowanie konta.
Blokady wynikające z braku aktywności nie będą brane pod uwagę.
➜ Nie mogę przyjść na zmianę - co zrobić?

Sam możesz się wypisać ze zmiany do 48h przed rozpoczęciem zmiany.
Zgłoszenia nieobecności przez formularz i do Pomocy NIE będą brane pod uwagę.

Jeśli zostało mniej niż 48h do zmiany, musisz pojawić się na zapisanej zmianie aby uniknąć ewentualnej blokady konta i utraty możliwości uzyskania poziomu Gold.

Usprawiedliwienie nieobecności
Każdy z nas jest człowiekiem i w pełni rozumiemy, że zdarzają się sytuacje losowe/choroby, które powodują, że nie jesteśmy w stanie pracować.
Z tego powodu jest możliwość usprawiedliwienia nieobecności. Usprawiedliwiona nieobecność nie wpływa na naszą ocenę w pracy.

Nieobecność może być usprawiedliwiona, gdy jesteśmy chorzy i posiadamy zwolnienie L4. Taką sytuację można zgłosić przed rozpoczęciem zmiany poprzez formularz. W tej sytuacji usuwamy również wszystkie zmiany Ridera na 3 następne dni, żeby miał czas na powrót do zdrowia.

Nieobecności spowodowane innymi przypadkami losowymi rozpatrujemy indywidualnie i należy zgłaszać je przez formularz.

➜ Czego nie usprawiedliwiamy?

  • Zepsuty sprzęt - możesz skorzystać z naszej floty pojazdów jaka jest dostępna na DS, na którym masz zmianę. Jeśli nie ma wolnych pojazdów, zgłoś się do Supportu, który może poprosić Cię o zmianę na inny DS gdzie jest dostępny dla Ciebie sprzęt.
  • Złe warunki pogodowe - w takim przypadku również wymagamy obecności w pracy. Jeśli warunki pogodowe są fatalne i uniemożliwiają bezpieczną dostawę do klienta, zgłoś ten fakt do Supportu, który może wstrzymać tymczasowo przyjmowanie nowych zamówień na danym DS i powiadomić klientów o utrudnieniach.
Warszawa: stawki obowiązujące od 4 listopada 2024 r.:
Kraków: stawki obowiązujące od 4 listopada 2024 r.:
Warszawa: stawki obowiązujące od 4 listopada 2024 r.:
Kraków: stawki obowiązujące od 4 listopada 2024 r.:
Partner rozliczeniowy
  • Kim jest partner rozliczeniowy?
    Partner flotowy to firma, która współpracuje z Jush. Partnerzy flotowi zatrudniają kurierów, pomagają z wszystkimi formalnościami i wypłacają wynagrodzenie.
    Jush współpracuje z pięcioma partnerami flotowymi, każdy z nich ma rozbudowaną ofertę benefitów, dlatego zalecamy znaleźć partnera rozliczeniowego, który odpowiada Ci w największym stopniu.
  • Jak podpisać umowę z partnerem?
    Umowę z każdym z partnerów rozliczeniowych, z którymi współpracujemy możesz podpisać online, bez wychodzenia z domu - to naprawdę takie proste.

    1. Zarejestruj się na stronie wybranego partnera:
    2. Partner skontaktuje się z Tobą w celu podpisania umowy.
  • WAŻNE!
    Dostałeś od nas maila, w którym trzeba wybrać partnera rozliczeniowego.
Poniżej znajdziesz listę naszych partnerów oraz informację jakie posiadają benefity :)

Jak zmienić partnera rozliczeniowego?

Aby zmienić swojego partnera rozliczeniowego skorzystaj z Formularza zgłoszeniowego.

Wystarczy tutaj tylko informacja z jakim partnerem została podpisana umowa, nie potrzebujemy abyś wysyłał nam umowę. Po wysłaniu formularza informacja o Twoim partnerze zostanie dodana do systemu i od teraz rozliczenia będą wysyłane do niego.

Przetworzenie tych informacji zajmie do 3 dni roboczych.