➜ Nie mogę przyjść na zmianę - co zrobić?Sam możesz się wypisać ze zmiany do 48h przed rozpoczęciem zmiany.
Zgłoszenia nieobecności przez formularz i do Pomocy NIE będą brane pod uwagę.
Jeśli zostało mniej niż 48h do zmiany, musisz pojawić się na zapisanej zmianie aby uniknąć ewentualnej blokady konta i utraty możliwości uzyskania poziomu Gold.
➜ Usprawiedliwienie nieobecnościKażdy z nas jest człowiekiem i w pełni rozumiemy, że zdarzają się sytuacje losowe/choroby, które powodują, że nie jesteśmy w stanie pracować.
Z tego powodu jest możliwość usprawiedliwienia nieobecności. Usprawiedliwiona nieobecność nie wpływa na naszą ocenę w pracy.
Nieobecność może być usprawiedliwiona, gdy jesteśmy chorzy i posiadamy zwolnienie L4. Taką sytuację można zgłosić przed rozpoczęciem zmiany poprzez
formularz. W tej sytuacji usuwamy również wszystkie zmiany Ridera na 3 następne dni, żeby miał czas na powrót do zdrowia.
Nieobecności spowodowane innymi przypadkami losowymi rozpatrujemy indywidualnie i należy zgłaszać je przez formularz.
➜ Czego nie usprawiedliwiamy?- Zepsuty sprzęt - możesz skorzystać z naszej floty pojazdów jaka jest dostępna na DS, na którym masz zmianę. Jeśli nie ma wolnych pojazdów, zgłoś się do Supportu, który może poprosić Cię o zmianę na inny DS gdzie jest dostępny dla Ciebie sprzęt.
- Złe warunki pogodowe - w takim przypadku również wymagamy obecności w pracy. Jeśli warunki pogodowe są fatalne i uniemożliwiają bezpieczną dostawę do klienta, zgłoś ten fakt do Supportu, który może wstrzymać tymczasowo przyjmowanie nowych zamówień na danym DS i powiadomić klientów o utrudnieniach.