Kim jest Zaufany Rider?


Zaufany Rider osoba, która regularnie z nami pracuje i wiemy, że możemy na niej polegać! Chcemy, żeby Zaufani Riderzy mieli jak największą elastyczność w wyborze swoich zmian oraz swobodnie korzystali z naszej floty skuterów i rowerów elektrycznych.

Jakie korzyści wynikają ze statusu Zaufanego Ridera?


  • Możliwość zapisania się na stały grafik - gwarancja godzin, pracy na wybranym DS oraz sprzętu Jush! przez cały miesiąc!
  • Wcześniejszy dostęp do grafiku - dostęp do grafiku na minimum 2h przed wszystkimi!
  • Dostęp oraz pierwszeństwo do floty skuterów i rowerów elektrycznych Jush! - dzięki wykorzystaniu naszego sprzętu będziesz mógł łatwiej i szybciej rozwozić zamówienia, a tym samym zarobisz więcej!

Jak przyznawany jest status Zaufanego Ridera?


Weryfikacja listy Zaufanych Riderów odbywa się co tydzień w środę przed publikacją kolejnego grafiku.

Wszystkie osoby, które będą spełniać kryteria dla statusu Zaufanego Ridera automatycznie otrzymają od nas wiadomość o zakwalifikowaniu na listę osób oczekujących na status Zaufanego Ridera.

Osoby z listy oczekujących będą otrzymywały status Zaufanego Ridera w kolejności stażu pracy w Jush liczonego jako liczba przepracowanych zmian w Jush.

Zaufani Riderzy stanowią od 30-50% riderów w danym mieście, w zależności od liczby dostępnych slotów. Liczba Zaufanych Riderów jest ograniczona, żeby zapewnić osobom z tym statusem elastyczność w wyborze zmian. Liczba Zaufanych w danym mieście jest na bieżąco weryfikowana.


Jak można stracić status Zaufanego Ridera?


Co środę odbywa się weryfikacja wyników oceny za ostatnie 30 dni. Jeśli Twoja ocena wypadnie negatywnie na którymkolwiek z kryteriów tracisz status Zaufanego Ridera.

Jak można odzyskać status Zaufanego Ridera po jego utracie?


Odzyskanie statusu Zaufanego Rider odbywa się tak samo co otrzymanie go po raz pierwszy. W momencie kiedy będziesz spełniać kryteria otrzymania statusu Zaufanego Ridera dostaniesz od nas wiadomość o zakwalifikowaniu na listę osób oczekujących na status Zaufanego Ridera lub potwierdzenie o otrzymania statusu Zaufanego Ridera.

Kim jest Senior Rider?


Senior Riderzy to nasi najlepsi i najbardziej doświadczeni Riderzy, którzy dodatkowo sprawują lokalną kontrolę nad aktualną zmianą w konkretnym Dark Store.
Senior jest odpowiedzialny m.in. za porządek w Riders Room, a także za komunikowanie nam o lokalnych potrzebach.

Do jednego Dark Store przypisany jest jeden Senior Rider.

Informacje o tym, kto jest Senior Riderem wraz z numerem kontaktowym znajdziesz na tablicy ogłoszeń w danym DS.

Korzyści wynikają ze statusu Senior Ridera


  • Możliwość zapisania się na stały grafik - gwarancja godzin, pracy na wybranym DS oraz sprzętu Jush! przez cały miesiąc.
  • Wcześniejszy dostęp do grafiku - dostęp do grafiku na minimum 2h przed wszystkimi!
  • Dostęp oraz pierwszeństwo do floty skuterów i rowerów elektrycznych Jush! - dzięki wykorzystaniu naszego sprzętu będziesz mógł łatwiej i szybciej rozwozić zamówienia, a tym samym zarobisz więcej!
  • Dodatkowe bonusy za osiąganie ustalonych celów
  • Dodatkowe benefity w postaci ubrań, prezentów, możliwości awansu na inne stanowiska i inne...

Przyznawanie statusu Senior Ridera


Status ten przyznawany jest indywidualnie zgodnie z aktualnymi potrzebami w danym mieście. Wybieramy przede wszystkim osoby doświadczone jako Rider, niezawodne, rzetelne, na które zawsze można liczyć.

Nowy system płatności z podziałem na poziomy obowiązuje od 6 maja 2024 dla zamówień Jush w Warszawie i Krakowie.


Dzięki niemu możesz zwiększyć swoje zarobki o dodatkowe 0.5 PLN lub 1.5 PLN dla każdego zamówienia Jush.



Celem systemu jest docenienie Twojego zaangażowania, doświadczenia i wysokiej kultury pracy.


Wierzymy, że system pozwoli nam na poprawienie jakości usług i zadowolenia klientów jak i umożliwi Riderom zwiększenie swoich zarobków.

Jak to działa?

W każdym tygodniu rozliczeniowym Rider może osiągnąć jeden z 3 poziomów:

Bronze – standardowe stawki

Silver – stawka + 0.5 PLN

Gold – stawka + 1.5 PLN


  1. Poziom jest wyliczany po zakończeniu każdego tygodnia rozliczeniowego.
  2. Poziom zostaje przyznany na podstawie zdobytych punktów w trakcie tygodnia rozliczeniowego.
  3. W zależności od osiągniętego poziomu Twoje wynagrodzenie za każde zamówienie Jush może zwiększyć się nawet o 0.5 lub 1.5 PLN!

Jak zdobyć dany poziom?

Aby osiągnąć dany poziom musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów. Punkty zdobywasz podczas pracy poprzez spełnianie ustalonych kryteriów.


Oprócz punktów bierzemy pod uwagę także Twój staż pracy - chcemy docenić Riderów, którzy są z nami dłużej.


Aby osiągnąć dany poziom należy spełnić jednocześnie obydwa warunki: wymaganą liczbę punktów w danym tygodniu rozliczeniowym i staż pracy.


Jak zdobywa się punkty?

Na zdobywanie punktów mają wpływ Twoje statystyki:


  1. Liczba dni z nieobecnością w ciągu ostatnich 30 dni (do zakończenia tygodnia rozliczeniowego)
  2. Liczba przepracowanych zmian (w tygodniu rozliczeniowym)
  3. Średni czas wyjazdu z zadaniem Jush (w tygodniu rozliczeniowym)
  4. Średni czas dostawy zamówienia Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

Szczegółowy opis kryteriów

1
Liczba dni z nieobecnością (w ciągu ostatnich 30 dni)

Maksymalną liczbę punktów możesz zdobyć tylko jeśli masz 0 dni z nieobecnością w ciągu ostatnich 30 dni. Każda nieobecność oznacza mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższą tabelą.
2
Przepracowane zmiany (w tygodniu rozliczeniowym)

Im więcej zmian tym więcej punktów! Ale nie martw się - jeśli pracujesz dorywczo np. 4 zmiany w tygodniu, dalej masz możliwość osiągnięcia poziomu Gold (jeśli zdobędziesz maksymalną ilość punktów w pozostałych kryteriach).
3
Średni czas wyjazdu z zadaniem Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

  • Średni czas rozpoczęcia zadania jest liczony od momentu kiedy: wszystkie zadania Jush przypisane do Ciebie są już spakowane i znajdujesz się w DS.
  • Jeśli dochodzą nowe zadania w trakcie oczekiwania w DS, czas liczony jest od momentu spakowania ostatniego z zamówień przypisanych do Ridera.
  • Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
  • Zmiany nocne (Jush Night) są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium
  • Czas kiedy klient złożył zamówienie nie jest brany pod uwagę przy wyliczaniu czasu wyjazdu z zadaniem.

Zadanie gotowe do zabranie to takie, które jest:
a) spakowane przez pickerów
b) przypisane do Ciebie
c) wróciłeś już do DS z poprzedniej dostawy

4
Średni czas dostawy zamówienia Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

  • Średni czas dostawy jest liczony od momentu wyjazdu z DS do zakończenia zadania w aplikacji.
  • Jeśli wyjeżdżasz z DS z więcej niż 1 zamówieniem to czas startu dla każdego z nich liczymy od wyjechania z DS.
  • Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
  • Kryterium posiada bufor czasowy 2 minuty, dzięki któremu masz możliwość otrzymania punktów proporcjonalnie (od 20 do 1) jeśli Twój średni czas dostawy znajduje się w przedziale od 0 do 2 minut powyżej celu na danym DS
  • Zmiany nocne (Jush Night) NIE są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium.
  • Kryterium czasowe dla danego DS znajdziesz poniżej:

Zasady systemu

  • Tydzień rozliczeniowy to okres od poniedziałku do niedzieli
  • Poziom przyznawany jest w poniedziałek dla zakończonego tygodnia rozliczeniowego
  • System obowiązuje dla wszystkich zamówień Jush
  • Poziom nie wpływa na wynagrodzenie za zamówienia Delio
  • Blokada konta nie obniża poziomu
  • Dodatkowe wynagrodzenie z tytułu osiągniętego poziomu zostanie naliczone do Twojej pensji za dany tydzień rozliczeniowy
  • O osiągniętym poziomie i zdobytym wynagrodzeniu dodatkowym poinformujemy Cię w mailu z podsumowaniem tygodnia

FAQ - najczęściej zadawane pytania