Kim jest Zaufany Rider?


Zaufany Rider osoba, która regularnie z nami pracuje i wiemy, że możemy na niej polegać! Chcemy, żeby Zaufani Riderzy mieli jak największą elastyczność w wyborze swoich zmian oraz swobodnie korzystali z naszej floty skuterów i rowerów elektrycznych.

Jakie korzyści wynikają ze statusu Zaufanego Ridera?


  • Możliwość zapisania się na stały grafik - gwarancja godzin, pracy na wybranym DS oraz sprzętu Jush! przez cały miesiąc!
  • Wcześniejszy dostęp do grafiku - dostęp do grafiku na minimum 2h przed wszystkimi!
  • Dostęp oraz pierwszeństwo do floty skuterów i rowerów elektrycznych Jush! - dzięki wykorzystaniu naszego sprzętu będziesz mógł łatwiej i szybciej rozwozić zamówienia, a tym samym zarobisz więcej!

Jak przyznawany jest status Zaufanego Ridera?


Weryfikacja listy Zaufanych Riderów odbywa się co tydzień w środę przed publikacją kolejnego grafiku.

Wszystkie osoby, które będą spełniać kryteria dla statusu Zaufanego Ridera automatycznie otrzymają od nas wiadomość o zakwalifikowaniu na listę osób oczekujących na status Zaufanego Ridera.

Osoby z listy oczekujących będą otrzymywały status Zaufanego Ridera w kolejności stażu pracy w Jush liczonego jako liczba przepracowanych zmian w Jush.

Zaufani Riderzy stanowią od 30-50% riderów w danym mieście, w zależności od liczby dostępnych slotów. Liczba Zaufanych Riderów jest ograniczona, żeby zapewnić osobom z tym statusem elastyczność w wyborze zmian. Liczba Zaufanych w danym mieście jest na bieżąco weryfikowana.


Jak można stracić status Zaufanego Ridera?


Co środę odbywa się weryfikacja wyników oceny za ostatnie 30 dni. Jeśli Twoja ocena wypadnie negatywnie na którymkolwiek z kryteriów tracisz status Zaufanego Ridera.

Jak można odzyskać status Zaufanego Ridera po jego utracie?


Odzyskanie statusu Zaufanego Rider odbywa się tak samo co otrzymanie go po raz pierwszy. W momencie kiedy będziesz spełniać kryteria otrzymania statusu Zaufanego Ridera dostaniesz od nas wiadomość o zakwalifikowaniu na listę osób oczekujących na status Zaufanego Ridera lub potwierdzenie o otrzymania statusu Zaufanego Ridera.

Kim jest Senior Rider?


Senior Riderzy to nasi najlepsi i najbardziej doświadczeni Riderzy, którzy dodatkowo sprawują lokalną kontrolę nad aktualną zmianą w konkretnym Dark Store.
Senior jest odpowiedzialny m.in. za porządek w Riders Room, a także za komunikowanie nam o lokalnych potrzebach.

Do jednego Dark Store przypisany jest jeden Senior Rider.

Informacje o tym, kto jest Senior Riderem wraz z numerem kontaktowym znajdziesz na tablicy ogłoszeń w danym DS.

Korzyści wynikają ze statusu Senior Ridera


  • Możliwość zapisania się na stały grafik - gwarancja godzin, pracy na wybranym DS oraz sprzętu Jush! przez cały miesiąc.
  • Wcześniejszy dostęp do grafiku - dostęp do grafiku na minimum 2h przed wszystkimi!
  • Dostęp oraz pierwszeństwo do floty skuterów i rowerów elektrycznych Jush! - dzięki wykorzystaniu naszego sprzętu będziesz mógł łatwiej i szybciej rozwozić zamówienia, a tym samym zarobisz więcej!
  • Dodatkowe bonusy za osiąganie ustalonych celów
  • Dodatkowe benefity w postaci ubrań, prezentów, możliwości awansu na inne stanowiska i inne...

Przyznawanie statusu Senior Ridera


Status ten przyznawany jest indywidualnie zgodnie z aktualnymi potrzebami w danym mieście. Wybieramy przede wszystkim osoby doświadczone jako Rider, niezawodne, rzetelne, na które zawsze można liczyć.

Nowy system płatności z podziałem na poziomy obowiązuje od 1.09.2025 r. dla zamówień Jush w Warszawie i Krakowie.

Celem systemu jest docenienie Twojego zaangażowania, doświadczenia i wysokiej kultury pracy.


Wierzymy, że system pozwoli nam na poprawienie jakości usług i zadowolenia klientów jak i umożliwi Riderom zwiększenie swoich zarobków.

Jak to działa?

W każdym tygodniu rozliczeniowym Rider może osiągnąć jeden z 3 poziomów:

Bronze – stawka + 0.5 PLN

Silver – stawka + 0.75 PLN

Gold – stawka + 1.5 PLN


  1. Poziom jest wyliczany po zakończeniu każdego tygodnia rozliczeniowego.
  2. Poziom zostaje przyznany na podstawie zdobytych punktów w trakcie tygodnia rozliczeniowego.
  3. W zależności od osiągniętego poziomu Twoje wynagrodzenie za każde zamówienie Jush może się zwiększyć o 0.5, 0.75 czy nawet o 1.5 PLN!

Jak zdobyć dany poziom?

Aby osiągnąć dany poziom musisz zdobyć wymaganą liczbę punktów. Punkty zdobywasz podczas pracy poprzez spełnianie ustalonych kryteriów.


Oprócz punktów bierzemy pod uwagę także Twój staż pracy - chcemy docenić Riderów, którzy są z nami dłużej.


Aby osiągnąć dany poziom należy spełnić jednocześnie obydwa warunki: wymaganą liczbę punktów w danym tygodniu rozliczeniowym i staż pracy.


Jak zdobywa się punkty?

Na zdobywanie punktów mają wpływ Twoje statystyki:


  1. Liczba dni z nieobecnością w ciągu ostatnich 30 dni (do zakończenia tygodnia rozliczeniowego)
  2. Liczba przepracowanych zmian (w tygodniu rozliczeniowym)
  3. Średni czas wyjazdu z zadaniem Jush (w tygodniu rozliczeniowym)
  4. Średni czas dostawy zamówienia Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

Szczegółowy opis kryteriów

1
Liczba dni z nieobecnością (w ciągu ostatnich 30 dni)

Maksymalną liczbę punktów możesz zdobyć tylko jeśli masz 0 dni z nieobecnością w ciągu ostatnich 30 dni. Każda nieobecność oznacza mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższą tabelą.
2
Przepracowane zmiany (w tygodniu rozliczeniowym)

Im więcej zmian tym więcej punktów! Ale nie martw się - jeśli pracujesz dorywczo np. 4 zmiany w tygodniu, dalej masz możliwość osiągnięcia poziomu Gold (jeśli zdobędziesz maksymalną ilość punktów w pozostałych kryteriach).
3
Średni czas wyjazdu z zadaniem Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

  • Średni czas rozpoczęcia zadania jest liczony od momentu kiedy: wszystkie zadania Jush przypisane do Ciebie są już spakowane i znajdujesz się w DS.
  • Jeśli dochodzą nowe zadania w trakcie oczekiwania w DS, czas liczony jest od momentu spakowania ostatniego z zamówień przypisanych do Ridera.
  • Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
  • Zmiany nocne (Jush Night) są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium
  • Czas kiedy klient złożył zamówienie nie jest brany pod uwagę przy wyliczaniu czasu wyjazdu z zadaniem.

Zadanie gotowe do zabranie to takie, które jest:
a) spakowane przez pickerów
b) przypisane do Ciebie
c) wróciłeś już do DS z poprzedniej dostawy

4
Średni czas dostawy zamówienia Jush (w tygodniu rozliczeniowym)

  • Średni czas dostawy jest liczony od momentu wyjazdu z DS do zakończenia zadania w aplikacji.
  • Jeśli wyjeżdżasz z DS z więcej niż 1 zamówieniem to czas startu dla każdego z nich liczymy od wyjechania z DS.
  • Do punktacji brany jest średni czas dla tygodnia rozliczeniowego.
  • Kryterium posiada bufor czasowy 2 minuty, dzięki któremu masz możliwość otrzymania punktów proporcjonalnie (od 20 do 1) jeśli Twój średni czas dostawy znajduje się w przedziale od 0 do 2 minut powyżej celu na danym DS
  • Zmiany nocne (Jush Night) NIE są brane pod uwagę przy wyliczaniu tego kryterium.
  • Kryterium czasowe dla danego DS znajdziesz poniżej:

Zasady systemu

  • Tydzień rozliczeniowy to okres od poniedziałku do niedzieli
  • Poziom przyznawany jest w poniedziałek dla zakończonego tygodnia rozliczeniowego
  • System obowiązuje dla wszystkich zamówień Jush
  • Poziom nie wpływa na wynagrodzenie za zamówienia Delio
  • Blokada konta nie obniża poziomu
  • Dodatkowe wynagrodzenie z tytułu osiągniętego poziomu zostanie naliczone do Twojej pensji za dany tydzień rozliczeniowy
  • O osiągniętym poziomie i zdobytym wynagrodzeniu dodatkowym poinformujemy Cię w mailu z podsumowaniem tygodnia

FAQ - najczęściej zadawane pytania